Перейти до основного вмісту

День ментального здоров'я

 Щорічно 10 жовтня у всьому світі відзначається День ментального здоров’я. Цей день присвячений стійкості українського народу, довірі між людьми, а також піклуванню про кожного. 
Українська формула стійкості може та має бути актуальною у глобальному контексті. Бо не лише для нас, а й для всього світу ментальне здоров’я є викликом.
Психічне здоров'я – це більше, ніж відсутність психічних розладів. До станів психічного здоров'я відносяться психічні розлади та психосоціальні порушення, а також інші психічні стани, пов'язані зі значним стресом, порушенням функціонування або ризиком ушкодження. 
Психічне та фізичне здоров’я – однаково важливі компоненти для загального здоров’я людини.
Класними керівниками проведено виховні години щодо важливості дбати про своє ментальне здоров'я.





Коментарі