Перейти до основного вмісту

Український борщ – національний бренд кулінарної культури

Представляємо роботу на конкурс «Український борщ – національний бренд кулінарної культури» учниці 6-А класу Бойкової Дар’ї, науковий керівник вчитель трудового навчання Громило Надія Юріївна.
Метою конкурсу є популяризація нематеріальної культурної спадщини України, зокрема національної кухні через знайомство з її традиціями.
В кожній українській родині є свій рецепт приготування борщу.
За умовами конкурсу учасники повинні взяти інтерв’ю у мами, бабусі, інших родичів, знайомих та зняти короткий відеофільм щодо приготування борщу за запитальником та вказати на особливості приготування української національної страви в своїй родині. 
Дякуємо телекомпанії «Вектор» та працівникам Лозівського краєзнавчого музею!



Коментарі