Перейти до основного вмісту

Квест "Молодь обирає здоров'я"

29 листопада у стінах нашої школи учні самоврядування провели квест для 5-10 класів "Молодь обирає здоров'я". 


Учасники повинні були пройти 12 станцій: основи здоров'я, фізіологічна, логічна, гімнастична, харчова, літературна, математична, історична, біологічна, спортивна, хімічна, творча. На кожній зупинці учні мали виконати завдання, яке стосується здоров'я, інфекційних захворювань, СНІДу, правильного харчування.






Після того, як учні дали правильні відповіді,  отримали частинку пазла, який у кінці квесту мали скласти із паралельним класом, щоб отримати ключові слова. 




На підсумковій лінійці директор школи Інденко Олег Олександрович наголосив, що у розвинених країнах середній вік життя досягає 90-а років, бо люди цінують своє здоров'я та займаються спортом. Він також підкреслив, що подібні заходи необхідні, щоб виховувати у підлітків розуміння негативних наслідків вживання алкоголю, тютюну, наркотиків; для формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я.

   


Коментарі